Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014



"Χαρά μας που βγάλαμε το Σύλλογο ασπροπρόσωπο"

Οι παλαιστές του Παναθηναϊκού, Νίκος Λέων και Δημήτρης Γιαννιώτης δήλωσαν απόλυτα χαρούμενοι που έβγαλαν ασπροπρόσωπο τον σύλλογο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα πάλης.


 Ανέβηκαν και οι δυο στο βάθρο στην κατηγορία των 130 κιλών, κατέκτησαν το αργυρό και το χάλκινο μετάλλιο ενώ πανηγύρισαν με την ψυχή τους το πρώτο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα του Παναθηναϊκού! Ο λόγος για τον Νίκο Λέων και τον Δημήτρη Γιαννιώτη, που κατέλαβαν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στο Τριφύλλι.
Ο Νίκος Λέων πέρασε στον τελικό, όντας άρρωστος ενώ ο υψηλός πυρετός δεν τον άφησε να αγωνιστεί. Ο «πράσινος» κατέκτησε τη δεύτερη θέση και ανέφερε: «Στεναχωρήθηκα. Είχαμε δουλέψει πολύ καλά. δυστυχώς ένα κρύωμα που με ταλαιπωρούσε ήταν αιτία να μην πιάσω την απόδοση που ήθελα. Συγχαρητήρια στον αντίπαλό μου, Ξενοφώντα (σ.σ. Κουτσιούμπα), ο οποίος ένα ίνδαλμα για εμάς τους νέους. Θέλω τέλος να ευχαριστήσω την προπονήτρια μου την κυρία Νικολάου και τον πατέρα μου. Ανανεώνουμε το ραντεβού για την άνοιξη για να διεκδικήσουμε την πρόκριση στο Παγκόσμιο και τους Μεσογειακούς. Ευχαριστούμε και τον έφορο κ. Μπίρη που μας έφερε στον ΠΑΟ, είναι χαρά μας που βγάλαμε τον σύλλογο ασπροπρόσωπο και τον αναδείξαμε πρωταθλητή».
«Το αφιερώνω στη γυναίκα μου και το γιό μου»
Στο ίδιο βάθρο με τον Νίκο Λέων, στο τρίτο σκαλί ανέβηκε άλλος ένας «πράσινος», ο Δημήτρης Γιαννιώτης, ο οποίος ανέφερε:«Ευχαριστούμε τον Δημήτρη Κοσσόβα και τη Λία Νικολάου. Κάναμε μια καλή προετοιμασία και καταφέραμε ο σύλλογος να στεφθεί πρωταθλητής χάρη στη καλή δουλειά. Είναι πολύ σημαντική στιγμή και αφιερώνω το μετάλλιο στη γυναίκα μου και στο γιο μου».

http://prasinanea.gr/sports/wrestling/article2637760.ece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου